8 parfümreklám, amelyben Palvin Barbara szerepel
A magyar modell, Palvin Barbara évek óta világsztárnak számít, nem csoda, hogy számos parfümreklámban szerepelt már. Szeretnél Te is Barbi bőrébe bújni? Akkor ezeket az illatokat érdemes kipróbálnod:
Calvin Klein Forbidden Euphoria
Ez az illat a lendülettel teli, fiatal hölgyeket célozza meg. A virágos-gyümölcsös illatkompozícióhoz igazi telitalálat ez a hihetetlenül nőies, érzéki és szexi reklám. Érdekesség, hogy Barbi mindössze 17 évesen játszotta el a végzet asszonyát ebben a Calvin Klein parfümreklámban.
A Cartier De Lune egy fiatalos, könnyed, mégis időtlen illat. A reklám képei sejtelmesek, titokzatosak, misztikusak, mindent átitat a hold sejtelmes fénye – tökéletes háttér ennek a virágos-fás típusú illatnak.
Tudtad, hogy Barbi idén az Armani szépségnagykövete lett? Már régóta kiváló kapcsolatot ápol a divatcéggel, amit az is bizonyít, hogy 2016-ban nem egy, hanem mindjárt 4 Armani-parfüm arca lett. Ez pedig az Armani Di Gioia-sorozata:
Az Armani Acqua Di Gioia vásárlóink körében is hatalmas kedvenc, hiszen ilyeneket írtak róla: „Számomra a parfümök királya!”, „Az egyik kedvenc parfümöm. Nagyon finom, nőies, üde, könnyed illat.” Igazi nyári illat, a reklámban is a víz frissessége, a tenger hűs illata jelenik meg.
Az Armani Air Di Gioia a szél és a nyári nap természetes elemeit szimbolizálja, a légiességet, szabadságot jelképezi. Amíg az előző reklámban Barbit vizes, itt már szélfútta hajjal láthatjuk. Az Armani Sun Di Gioia pedig nem mást, mint a napot jeleníti meg. Egy rajongója ezt írta az illatról: „Meleg, balzsamos a frangipáninak köszönhetően, egy érzéki kókuszos krémes illat csoda! A csodálatos nyárestéket juttatja eszembe. Fenomenális!” Biztosak vagyunk benne, hogy pontosan ez volt a célja a parfüm tervezőjének, és természetesen a reklám is kifejezi ezt a hangulatot! Végül pedig a negyedik illat az Armani Sky Di Gioia, ami szintén egy virágos-gyümölcsös kompozíció.
Giorgio Armani egyébként bátran bízhatja Barbira egyszerre több parfümjének reklámozását, bőven marad másoknak is reklámozni való: hihetetlen, de az olasz divattervező már 129 parfümmel rendelkezik!
Talán nem meglepő, de Karl Lagerfeld is a magyar lány lábainál hever. A Private Klub parfüm reklámjában Barbi a francia származású Baptiste Giabiconival szerepelt, aki amellett, hogy az egyik legismertebb férfimodell, még énekel is. A fekete-fehér képet maga Lagerfeld készítette. Az elegáns parfüm igazi VIP klub-hangulatot kínál a hölgyeknek.
A Nina Ricci Bella kampánya Barbi legfrissebb parfümös „dobása”, hiszen ezt az illatot augusztus végén dobták piacra a Les Belles illatcsalád új tagjaként. Az új Nina Ricci parfüm, a Bella arca lett, a kampányban pedig Estella Boersma és Sonia Ben Ammar modellekkel szerepel együtt. A modern hercegnőknek szánt virágos, friss illatot meseszép, ékszerszerű üvegcsébe zárták.
Kíváncsian várjuk, hogy a magyar modell melyik parfüm reklámjában bukkan fel a legközelebb!