5 tipp, amit megfogadva leszámolhatsz a narancsbőrrel!

2018. November 08.

Rengeteg nőt kerget őrületbe a narancsbőr, és legtöbbjük tenni is akar ellene. Kérdés persze, hogy mit érdemes, mi az, ami tényleg beválik? Tippjeinkkel segítünk!

 


 

Mi maga a narancsbőr?

Nagyon röviden, helyi szintű zsírfelhalmozódás a bőr alatt, ami hepehupás felszínt okoz, kialakulása pedig az életmódhoz köthető. Sokan gondolják úgy, hogy csak a súlytöbblettel küzdők problémája, azonban ez hamis feltételezés. Rengeteg vékony lányon, nőn is megfigyelhető jelenség, akik a hízásra bár nem hajlamosak, a méreganyagok mégis elszaporodtak, letapadtak a testünkben.

 

Milyen típusai vannak?

Előrehaladottságától függően, négy csoportba sorolható a narancsbőr:

       1. Nincs látható cellulitisz – a bőr sima és feszes, állva, ülve és fekve is,

       2. enyhén észrevehető hepehupák vannak a comb hátsó oldalán, esetleg a fenéken, ami főként álló pozícióban kivehető,

       3. látványos gödröcskék pihennek a comb oldalán, hátulján, a popsin, és gyakran a térdek felett is, ami ülő vagy fekvő helyzetben is              észlelhető,

       4. a cellulitisz vászonnadrágon vagy harisnyán keresztül is feltűnő, a comb és a fenék több pontján, olykor a hason és a felsőkaron is minden pozícióban jól látszik.

 

Mi tudsz tenni ellene?

 

Víz, víz, víz és tea

Aki le akar számolni a narancsbőrrel, annak szinte kötelező 2,5-3 literre felemelni a napi vízfogyasztását, és ezt kiegészíteni még 2-3 bögre natúr zöld teával is. Ez segít szó szerint átmosni a szervezeted, amivel a narancsbőr is csökkenthető.

 

Az vagy, amit megeszel

Nem kell nullkalóriás diétába kezdened, de ha el akarod tűntetni a cellulitiszt, a feldolgozott élelmiszerekről, gyorséttermi kosztról, túl édes vagy túlzottan sós, fűszeres ételekről le kell mondanod. Válts természetes alapanyagokra, natúrabb étrendre, egyél sok nyers zöldséget, használj kevesebb sót, és rövidesen a hatását is látod majd!

 

Fitt forma testmozgással és izzadással

A narancsbőr legjobb ellenszerei a kocogás, a lépcsőzés és a biciklizés, de nagyobb súlytöbblet esetén az úszás is hatékony lehet. Mivel az izzadás segít megválni a méreganyagoktól, érdemes rendszeresen infraszaunáznod. A hagyományos finn szaunához képest az infravörös hő a bőr mélyebb rétegeibe hatol, és onnan indítja meg az izzadást, így cellulitisz ellen sokkal jobb döntést jelent! Esetleg próbáld ki az infrabiciklit, amivel egyszerre sportolsz és erősen izzadsz is.

 

Napi rutin narancsbőr ellen

Rengeteget segíthetsz magadnak minden olyan módszerrel, amely felpezsdíti a vér- és a nyirokkeringést, így támogatva a szervezet méregtelenítő folyamatait. Ilyenek például:

  • kritikus területek masszírozása akár kézzel, akár géppel – kétnaponta 20-30 percig,

  • a hideg-meleg váltózuhany alkalmazása – 3-5 másodperces váltásban, ötször ismételve minden alkalommal,

  • különféle bőrradírok vagy „dörzsiszivacsok” bevetése heti párszor.

 

Minden esetben érdemes magas hatóanyag-tartalmú, narancsbőr ellen kifejlesztett kozmetikumokat, krémeket vagy géleket választani kiegészítésként.

 

 

Kínálatunkban anticellulitisz tusfürdőt, masszázsolajat és krémet is találsz segítségképpen – nézz körül IDE kattintva!


Szeretnél hasonló témákról olvasni? Parfüm Éden Magazin

Kérd most!


Újdonságok

betöltés