A parfüm csodája
Egy kis üveg is elég, hogy vonzóvá váljon az ember. Kedvenc illatunk nélkül nem is érezzük jól magunkat.
A parfümök elsődleges vonzereje a kémiai összetételben rejlik. Az illatok hatnak az agyra, és azon keresztül az érzelmekre, emlékekre. Működésbe hozza a tudatalattinkat, így váltva ki belőlünk különféle hatásokat.
A gyártó cégek különféle eszmékkel és értékekkel társítják össze termékeiket, hogy kifejezzék a megfelelő üzenetet. Így a parfümök révén egy egész más, ideálisabb, jobb világba kerülünk, megváltozik körülöttünk minden.
Egy parfüm magában hordozza a szárnyalást és a felszabadultság érzését is.
Az érzékiség és a termékenység is erősen jelen van a parfümök világában, illatában, aminek nehéz ellenállni. Ezt a férfiak is érzik, mikor egy nő közelében vannak.
Életöröm és halhatatlanság: ezeket a fogalmakat is hozzárendelik sokszor a termékeikhez a cégek, hogy még tökéletesebbé, ellenállhatatlanná tegyék a parfümöket, még azelőtt, hogy megéreznénk az illatukat.
Egy szóval, parfüm nélkül lehet élni, de nem érdemes :)